Sans-serif

Aa

Serif

Aa

Font size

+ -

Line height

+ -
Light
Dark
Sepia

3 belangrijke factoren bij een nieuwe website maken

Je hebt de beslissing genomen om een nieuwe website te maken of je huidige te herontwerpen, goed plan! Maar waar begin je? Er zijn een aantal zaken waar je vanaf het begin rekening mee moet houden als je een website wilt ontwikkelen die je merk het beste vertegenwoordigt en je doelgroep aanspreekt.

Het meest effectieve middel dat je hebt om leads te genereren is je website. Je loopt het risico dat je zonder een duidelijk plan de essentiële ingrediënten voor zakelijk succes mist.

Nieuwe website maken, waar begin je?

Wie is je ideale klant? Heb je hierover nagedacht voordat je begint met de ontwikkeling van je website? Je website moet gemaakt worden met je doelgroep in gedachten, rekening houdend met hun voorkeuren, problemen en jouw oplossing. Een goede methode om de routines, gedragingen en zorgen van je klanten volledig te begrijpen (allemaal factoren die van invloed zijn op hoe ze met je website omgaan) is het creëren van buyer personas.

Zal je doelgroep de informatie op je website aantrekkelijk vinden?

Of je doelgroep online zoekt naar oplossingen voor hun problemen, bepaalt de inhoud van je website. Wat voor materiaal verwachten ze te zien als dat zo is? Je website moet idealiter dienen als een bron voor prospects om antwoorden te krijgen op hun vragen en details over je goed of dienst.

Beschouw de inhoud van je website als een waardevol instrument om je kennis te etaleren, je autoriteit in je bedrijfstak te vestigen en het vertrouwen van potentiële klanten te winnen.

Hoe wil je dat bezoekers met je website omgaan?

Een gebruiksvriendelijke website met een duidelijke structuur maakt het voor bezoekers eenvoudig om de gegevens en de dienst of het product dat ze zoeken te vinden. Bezoekers kunnen verschillende pagina’s en informatie op je site vinden met behulp van een duidelijk navigatiesysteem zoals een menu.

Focussen op de internetervaring van je bezoekers zal een grotere betrokkenheid en conversie bevorderen. Heb je hier hulp bij nodig? Neem dan gerust eens contact met ons op!

Geef een antwoord