Sans-serif

Aa

Serif

Aa

Font size

+ -

Line height

+ -
Light
Dark
Sepia

Het jaar van LogoLove in vogelvlucht!

2018 was een fantastisch jaar voor LogoLove – we zijn verhuisd, we hebben honderden, misschien wel duizenden logo’s en huisstijlen mogen ontwerpen voor bijzondere bedrijven en 2019 wordt nóg mooier! Wij ontwerpen prachtige logo’s en huisstijlen met een passie en dit blijven we doen, ook in 2019. Wil jij ook een uniek logo laten ontwerpen voor jouw bedrijf door LogoLove? Neem dan contact met ons op!

Wat staat er te wachten in Logoland?

  1. De focus op minimalistische logo’s zal een stuk groter worden. Logo’s moeten op ieder platform gezien kunnen worden. Wat dacht je van social media? Snapchat, Instagram, Facebook en Linkedin. Niet alleen op social media, maar ook op ieder apparaat. Van iPhone tot computer en van tablet tot TV scherm. Dit brengt ons ook direct bij punt 2…
  2. Material design wordt steeds belangrijker. Material Design is in 2014 door Google is ontwikkeld. Bij Material Design maken ontwerpers vooral gebruik van lay-outs gebaseerd op rasters, padding en diepte-effecten zoals schaduwen en belichting en responsieve animaties en overgangen. Centraal bij Material Design staat: Mobile First. Websites worden steeds vaker bezocht met een mobile device. Wist je dat in de VS meer dan 75% van alle website bezoekers mobiele bezoekers zijn?
  1. Huisstijlen worden momenteel nog onderschat, in 2019 zullen steeds meer mensen het belang van een juiste huisstijl inzien. 15 jaar geleden zou niemand enig idee hebben waar een ‘sterke huisstijl’ voor staat. De shift van offline naar online wordt steeds serieuzer. En in 2019 wordt het belang van een goede huisstijl steeds belangrijker! Als jouw huisstijl nog niet goed is vastgesteld, krijgen klanten ongetwijfeld gemengde gevoelens en kunnen ze maar moeilijk een idee krijgen van waar jouw merk nu echt voor staat.
  1. Wordmark logo’s en logo’s met tekst worden steeds populairder. Mits je het juiste lettertype kiest voor jouw bedrijf, is een wordmark logo een sterk idee. Met de nadruk op het juiste lettertype. (Comic Sans voor een advocatenkantoor? Liever niet! 😉). Het kan best lastig zijn om een Logotype te gebruiken, maar LogoLove helpt je hier graag bij.

Wat vond jij de meest indrukwekkende gebeurtenis van 2018? Op logogebied maar ook in het algemeen? Wij zijn benieuwd! Nu eerst een paar oliebollen en appelflappen. Tot volgend jaar en alvast de beste wensen!

 

Geef een reactie