Als je wel eens tv kijkt, was dit je ongetwijfeld al eens opgevallen: de nieuwe huisstijl van een van de best bekeken zenders van Nederland: SBS6. De zender heeft na …

Als je wel eens tv kijkt, was dit je ongetwijfeld al eens opgevallen: de nieuwe huisstijl van een van de best bekeken zenders van Nederland: SBS6. De zender heeft na …
Een nieuw logo om mensen te helpen gezonde keuzes te maken in de supermarkt. Daarvoor pleit de Consumentenbond. Het ‘Ik kies bewust-Vinkje’ zoals we deze allemaal kennen wordt sinds 18 …
Vorige week schreven we al over het Facebook logo, het Twitter logo en het Linkedin logo, vandaag hebben we het bij LogoLove over het Snapchat logo. Gebruik jij Snapchat? Dan …
Facebook, Linkedin en Twitter behoren tot de grootste social media platformen van 2018. Voor ons interessant om de logo’s van deze 3 partijen eens goed onder de loep te nemen! …
Een relatiegeschenk bestellen hoeft niet saai te zijn. Wees eerlijk: een mok of een paar sokken is niet echt bijzonder, een USB-stick ook niet. Een origineel relatiegeschenk bedenken is niet …
Vorige week analyseerden we de logo’s en huisstijlen van drie Food companies, Julia’s, Vapiano en HelloFresh – verrassend veel groen. Deze week analyseren we de logo’s en huisstijlen van drie …
HelloFresh, Vapiano en Julia’s – 3 grote namen in de Food branche in Nederland. Vrijwel iedereen kent ze. Precies de reden dat wij deze week hun logo’s en huisstijlen analyseren …
Er zijn talloze design agencies, de een werkt met een geautomatiseerde online logo tool (die stiekem niet zo goed werkt), logo designers die gebruik maken van standaard templates voor ieder …
Iedereen kent Tinder wel, toch? Jij nog niet? Dan wordt het echt tijd! Tinder, opgericht in 2012, is uitgegroeid tot een van de snelst groeiende sociale startups en mobiele apps …
Wedstrijden zijn leuk, meedoen is super en winnen is geweldig, althans: de wedstrijden zoals wij deze kennen in Nederland. Een logo design wedstrijd levert niet altijd zo’n win-win situatie op. …