Sans-serif

Aa

Serif

Aa

Font size

+ -

Line height

+ -
Light
Dark
Sepia

Logo designs na COVID-19

De toekomst van logo designs blijft veranderen…

Bedrijven blijven maatregelen nemen om zich aan te passen aan het nieuwe normale leven dat de COVID-19-pandemie in gang heeft gezet. In een tijd waarin consumenten en klanten op zoek zijn naar extra vertrouwen, kunnen het logo en de branding van een bedrijf nog belangrijker worden.

In een onderzoek van Logo Lounge analyseert het laatste onderzoek 15 trends, waarbij het er op lijkt dat we vier stijlen in de toekomst meer gaan zien. Het rapport geeft inzicht in wat mensen met zakelijke ideeën zouden willen overwegen bij het inrichten van een nieuwe bedrijfsidentiteit en geeft men een kans om te zien hoe ze zouden kunnen profiteren van een geheel nieuw of een gewijzigd logo. Visueel zullen we zeker logo-ontwerpen terugzien die laten zien dat we samen sterk staan. Als merk, maar ook als community.

Mensen delen een onverzettelijk enthousiasme voor eenheid en symmetrie hebben. Het overbrengen van het idee van “een sterk partnerschap dat is goed geschikt en gunstig voor beide partijen,” logo ontwerpen die vertrouwen op deze trends zou kunnen zeker slagen.

De opbeurende uitstraling en symbolische knipoog naar positiviteit en groei in deze logo’s wordt gewaardeerd, en niet alleen door ons!

 

Geef een reactie